Az Év Céges Lépcsőfordulója
Csöppet sem szokványos kihívással jelentkezett Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary Kft. ügyvezetője, amikor meghirdette az „Év céges lépcsőfordulója” versenyt. Az ötlet az Év Irodája verseny kapcsán jött. A vállalatvezető szerint is fontos a környezet, de ugyanannyira számít az is, hogy kik töltik meg azt, hiszen egy teret a dolgozók közössége varázsol élővé.
Nem nevezett az Év Irodája versenyre az Eisberg Hungary Kft. Ezt egy különleges felhívással egybekötve osztotta meg a közösségi oldalán a vállalat vezetője, amit azóta több, mint 30 ezren olvastak. A bejegyzéshez az Eisberg dolgozóinak csoportképét mellékelte, ami az irodaház lépcsőfordulójában készült. Gazsi Zoltán kihívása így szólt:
“Az Év irodája versenyen gyönyörű irodák képeit osztják meg a jelentkező cégek. Nem kell hozzá túl éles szem és kifinomult esztétikai érzék, hogy felismerjem: a versenykiírás szerint az Eisberg irodával esélyünk sincs. Szépek vagyunk, de hát vannak más szintek.
Kreativitásban viszont nálunk sosincs hiány, és hát a piaci verseny arról is szól, hogy tudni kell versenyszámot és hozzá megfelelő versenyzőket választani:
1. Zöldségversenyen a salátákkal nem súly, hanem esztétika kategóriában indulunk.
2. A „Zöld legszebb árnyalatai” versenyben nem indítunk sárgarépát, -habár az is zöldség.
Innoválunk: „out of the box” kilépünk a keretekből, elhagyjuk a kitaposott ösvényt, és új kategóriát teremtünk: ezennel elindítom az ÉV CÉGES LÉPCSŐFORDULÓJA versenyt!” – írta közösségi média oldalára az Eisberg ügyvezetője.
Hamarosan özönleni kezdtek a kreatív fotók a legkülönbözőbb munkahelyekről és csapatokról, lépcsővel vagy lépcső nélkül.
„Függetlenül az eredménytől, mi már biztosan nyertünk azzal, hogy ennek a játékos kihívásnak köszönhetően kicsit félretéve a munkát még jobban összekovácsolódtunk, és emlékezetes pillanatokat élhettünk át együtt” – állt az egyik kép kísérőszövegeként.
Minden jelentkező nyert
Az Eisberg ügyvezetője valamennyi fotó számára önálló kategórát hozott létre, és LinkedIn-oldalán jelentette be a kategória győzteseket.
A Lollipop vízimentő brigádja „A legdizájnosabb lépcsőforduló” kategória díját kapta.
A HR –RENT csapatáé a „ Heringek a lépcsőfordulóban” díj.
Bánki Tamás nyerte el az „Én a lépcsőfordulómban, kackiás bajusszal” díjat.
A Boreális consulting csapata „A lépcsőfordulóról enni is lehet” díjat érdemelte ki.
A Com-Forth kapta a „Láthatatlan mókusos lépcsőforduló” díjat.
A Business Coach Kft érdemelte ki a „Boldog jövő-menő lépcső” díjat.
A Trenkwalder stábja „Az év virtuális lapos lépcsője” kategória díját nyerte el.
A Philip Morris „Az év vidám lépcsős vészkijárata” cím birtokosa.
A Flavorchem Corporation egyéni csoportképe „Az év összekovácsoló lépcsője” díjat érdemelte ki.
A Flow-é az „Év családbarát lépcsője” kategória díja.
Az Embassy of Switzerland in Hungary – azaz Svájc magyarországi nagykövetségének stábja vitte el a „Kis ország, nagy ablak, nagykövet” díjat.
A Budai Perinatális Központ „A legháborítatlanabb megduplázódás lépcsőfordulója” díj birtokosa lett.
Fröhlich Georgina eMbeRközelI lépcsőfordulója az „AZ ÉLET LÉPCSŐJE” különdíjat kapta.
A Hiflylabs a „Legegészségesebb lépcsőforduló” kategória díját, és egyben a fődíjat is evitte: a csapatot az Eisberg konyhájában látja vendégül Gazsi Zoltán, aki ebédet készít nekik.
Kategóriától függetlenül minden jelentkező csapat nyert, méghozzá egy ingyenes egészségnapot, amelyen az Eisberg salátáit kóstolhatják majd. A vitamindús, saláta-alapú turmixokkal, a Green és a Red drinkkel pedig akár koccinthatnak is!