Csöppet sem szokványos kihívással jelentkezett Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary Kft. ügyvezetője, amikor meghirdette az Év céges lépcsőfordulója” versenyt. Az ötlet az Év Irodája verseny kapcsán jött. A vállalatvezető szerint is fontos a környezet, de ugyanannyira számít az is, hogy kik töltik meg azt, hiszen egy teret a dolgozók közössége varázsol élővé. 

Nem nevezett az Év Irodája versenyre az Eisberg Hungary Kft. Ezt egy különleges felhívással egybekötve osztotta meg a közösségi oldalán a vállalat vezetője, amit azóta több, mint 30 ezren olvastak. A bejegyzéshez az Eisberg dolgozóinak csoportképét mellékelte, ami az irodaház lépcsőfordulójában készült. Gazsi Zoltán kihívása így szólt:

“Az Év irodája versenyen gyönyörű irodák képeit osztják meg a jelentkező cégek. Nem kell hozzá túl éles szem és kifinomult esztétikai érzék, hogy felismerjem: a versenykiírás szerint az Eisberg irodával esélyünk sincs. Szépek vagyunk, de hát vannak más szintek.
Kreativitásban viszont nálunk sosincs hiány, és hát a piaci verseny arról is szól, hogy tudni kell versenyszámot és hozzá megfelelő versenyzőket választani:
1. Zöldségversenyen a salátákkal nem súly, hanem esztétika kategóriában indulunk.
2. A „Zöld legszebb árnyalatai” versenyben nem indítunk sárgarépát, -habár az is zöldség.
Innoválunk: „out of the box” kilépünk a keretekből, elhagyjuk a kitaposott ösvényt, és új kategóriát teremtünk: ezennel elindítom az ÉV CÉGES LÉPCSŐFORDULÓJA versenyt!” – írta  közösségi média oldalára az Eisberg ügyvezetője.

Hamarosan özönleni kezdtek a kreatív fotók a legkülönbözőbb munkahelyekről és csapatokról, lépcsővel vagy lépcső nélkül.

„Függetlenül az eredménytől, mi már biztosan nyertünk azzal, hogy ennek a játékos kihívásnak köszönhetően kicsit félretéve a munkát még jobban összekovácsolódtunk, és emlékezetes pillanatokat élhettünk át együtt” – állt az egyik kép kísérőszövegeként.

Minden jelentkező nyert

Az Eisberg ügyvezetője valamennyi fotó számára önálló kategórát hozott létre, és LinkedIn-oldalán jelentette be a kategória győzteseket.

Lollipop vízimentő brigádja „A legdizájnosabb lépcsőforduló” kategória díját kapta.

A HR –RENT csapatáé a „ Heringek a lépcsőfordulóban” díj.

Bánki Tamás nyerte el az Én a lépcsőfordulómban, kackiás bajusszal” díjat.

Boreális consulting csapata „A lépcsőfordulóról enni is lehet” díjat érdemelte ki.

Com-Forth kapta a „Láthatatlan mókusos lépcsőforduló” díjat.

Business Coach Kft érdemelte ki a „Boldog jövő-menő lépcső” díjat.

Trenkwalder stábja „Az év virtuális lapos lépcsője” kategória díját nyerte el.

Philip Morris  „Az év vidám lépcsős vészkijárata” cím birtokosa.

Flavorchem Corporation egyéni csoportképe „Az év összekovácsoló lépcsője” díjat érdemelte ki.

Flow-é az „Év családbarát lépcsője” kategória díja.

Az Embassy of Switzerland in Hungary – azaz Svájc magyarországi nagykövetségének stábja vitte el  a „Kis ország, nagy ablak, nagykövet” díjat.

Budai Perinatális Központ  „A legháborítatlanabb megduplázódás lépcsőfordulója” díj birtokosa lett.

Fröhlich Georgina eMbeRközelI lépcsőfordulója az „AZ ÉLET LÉPCSŐJE különdíjat kapta.

Hiflylabs a „Legegészségesebb lépcsőforduló” kategória díját, és egyben a fődíjat is evitte: a csapatot az Eisberg konyhájában látja vendégül Gazsi Zoltán, aki ebédet készít nekik.

Kategóriától függetlenül minden jelentkező csapat nyert, méghozzá egy ingyenes egészségnapot, amelyen az Eisberg salátáit kóstolhatják majd. A vitamindús, saláta-alapú turmixokkal, a Green és a Red drinkkel pedig akár koccinthatnak is!