218 márka kiemelkedő termékei szálltak harcba egymással nemrég, hogy elhódítsák a SPOTI STUDIO által fémjelzett Nagy Brand Casting-díjat. A verseny szoros volt, de végül az Eisberg Smoothie és Juice termékcsalád állhatott a dobogó legfelső fokára – egy igazán kreatív és izgalmas pályázat segítségével, mely még „CSAK Norrisnak” is feladta a leckét...
Egy önéletrajz, ami mindent vitt
Tudták, hogy már egy asztal és egy innovatív technológia segítségével is készülhetnek lenyűgöző reklámfilmek a termékek népszerűsítésére? Nem? Nos, a SPOTI STUDIO történetesen éppen ezzel foglalkozik. Itt azonban nem álltak meg, ugyanis szerették volna, ha a hazai márkák is kiaknáznák a saját lehetőségeiket. Így született meg a Nagy Brand Casting ötlete, mely összesen 218 cég marketingeseit mozgatta meg, akik izgalmas koncepciókat álmodtak a pályázatra. Nem is volt könnyű feladata a zsűrinek, melyet a SPOTI STUDIO ügyvezetője, Loschinger Tamás is megerősített, aki szintén tagja volt a bíráknak.
„Nagyon nehéz volt a döntés, amit az is mutat, hogy a 3 dobogós helyezett mellé 10 különdíjat is ki kellett osztanunk, annyi remek megoldás érkezett. A pontozás során két aspektust vettünk figyelembe: egyrészt kreatív módon kellett bemutatni a terméket, másrészt pedig tabletop reklám forgatásra is alkalmasnak kellett lennie a terméknek. Mondanom sem kell, hogy a mi fantáziánk is egyből beindult a szuper pályázatokat olvasva, melyek között szinte minden szektor képviseltette magát. Az pedig már nem titok, hogy a győztes az Eisberg Smoothie és Juice termékcsalád lett, mely önéletrajz formátumban küldött jelentkezésével minket is levett a lábunkról. Külön örültünk, hogy a környezettudatosságot és az egészséget is képviselték a termékek, melyek abszolút megfelelnek a jelenlegi piaci trendek követelményeinek.”
Ötletes megoldásokban nem volt hiány
A SPOTI STUDIO new business managere, Kriston Petra is elárult nekünk pár izgalmas kulisszatitkot a beérkezett munkákról:
„Jó hír a hazai márkáknak, hogy a marketingesek igazán kitettek magukért, és talán nekünk is sikerült egy kis játékosságot, felszabadultságot csempészni ebbe a nehéz évbe. A legötletesebbek között olyan kitűnő termékek voltak, mint „CSAK Norris” pörgőrúgás erősségű chilikrémje, a kutyafacebook, az egyik cementgyártó vállalattól pedig még termékminta is érkezett hozzánk (postai úton), mert komolyan vették, hogy bemutassák: hogyan kerülhet tabletop reklámfilmbe a cement” – mesélte mosolyogva Petra, aki szerint az Eisberg méltán híres italai megérdemelten diadalmaskodtak a versenyben. A győzelemmel – az elismerésen túl – egy reklámfilmmel is gazdagodott az Eisberg Hungary Kft., amelyet – közel 30 éve – a friss és egészséges csomagolt salátáiról már jól ismerhetik a fogyasztók.
Értékes (és kreatív) győzelem
Spielmann Laura, az Eisberg kiemeltügyfél- és marketingmenedzsere örömmel mesélt a sikeres pályázatról, valamint a munkáról, ami mögötte állt: „Mivel régóta piacvezető szerepet töltünk be Magyarországon, ezért az első gondolatom nekem is az volt, hogy az egyik salátánkat nevezzük majd a versenyre – hiszen ez a fő profilunk. Azonban szerettük volna megmutatni az innovatív oldalunkat is, melyre jó példa az Eisberg Smoothie és Juice termékcsalád, ahol egy egészen más piacra törtünk be. Jelezve: van még bőven ötletünk, ha egészséges finomságokról van szó. Reméljük, hogy a SPOTI STUDIO elképesztő motion control technológiával készülő reklámfilmje segít majd nekünk abban, hogy új szintre emeljük az ambícióinkat. Bízom benne, hogy – az előnyöket látva – fogyasztóink is bátran választják majd ezeket a díjnyertes termékeket!” – osztotta meg velünk Laura, aki szerint az első helyet megszerző termékcsalád remekül illeszkedik a portfóliójukba, mert méltán hűek a simply fresh mottóhoz, ugyanis adalékanyag-, tartósítószer- és színezékmentesek, illetve hozzáadott cukrot sem tartalmaznak. Ezen kívül a palackok 100%-ban újrahasznosítottak, ami a szelektív hulladékgyűjtőbe dobva továbbra is körforgásban maradhat.
Biztos sokunkban ott motoszkál a kérdés: mi volt a győztes pályázat titka? Nos, Laura szerint az Eisbergnek nem kell a szomszédba mennie, ha kreativitásról van szó, melyre most is magabiztosan támaszkodhattak. „Igazán izgalmas kaland és kihívás volt ez a pályázat, aminek a megvalósításához a felhívás szövege adta az ihletet. Azt gondolom, hogy egy jó önéletrajz – ahogy egy jó termék is – kitűnik a többi jelentkező közül. Nem igazán szeretem az egyhangú dolgokat, ezért egyértelmű volt, hogy az önéletrajz formátum is a termékekhez passzoló színekben fog pompázni, és a fő előnyeiket is ehhez a játékossághoz fogom igazítani – avatott be Laura, aki izgatottan várja a reklámfilm forgatását és debütálását, melyet 2021-ben a közönség is megtekinthet majd.