Nem hagyta ki a ziccert, hogy tegyen a saját egészségéért az a körülbelül 8.000 lelkes szurkoló, akik augusztus 28-án ellátogattak a Fradi–Debrecen fociderbire, a Groupama Arénába. A bajnoki mérkőzés szünetében megrendezett Egészségnapon a zöld szívű rajongótábornak lehetősége volt szűrővizsgálatokkal kicselezni a betegségeket, és ráadásként még az Eisberg ropogós ínyencségeit is megkóstolhatták.
Minden saláta elfogyott
„Bevált taktikán ne változtass” – tartja a mondás, ami igaz az Eisberg Hungary Kft. és a SPORTFIVE Hungary Kft. együttműködésére is. A két vállalat gyümölcsöző partnerségéből már eddig is számos remek kezdeményezés nőtt ki. Közösen szponzorálták például a Hősöknek Főzünk akciót, melynek során a Szent László Kórház munkatársainak biztosítottak tápláló ebédet és tízórait a koronavírus betörésekor. Ezúttal pedig a Groupama Egészségnapon gondoskodtak arról, hogy minél több szurkolót mozgassanak meg az augusztus 28-i rendezvényen, ahol mindenki nyert a részvétellel. Hogy mit? Azt Burján Szilárd, a SPORTFIVE sales managere mondta el:
- Sosem csináltunk titkot belőle, hogy a Groupama Arénában a mérkőzések többről szólnak, mint a labdarúgás. Szurkolóinknak komplex élményeket szeretnénk biztosítani, amelyek az egész család számára kikapcsolódást és feltöltődést jelentenek. Ebbe a sormintába illeszkedik bele a Groupama Egészségnap is, ahol vércsoportmeghatározáson, szerencsekerekes nyereményjátékon, véradáson és prosztatarákszűrésen is részt vehettek az érdeklődők. Az Eisberg az egészséges étkezés népszerűsítésében vállalt nagy szerepet a kiváló salátakülönlegességeivel, melyek egytől egyig elfogytak. A visszajelzések pedig igen jók voltak, így biztosan állíthatom: jövőre is lesz Egészségnap!
Innováció és bizalom
A kiváló rendezvény természetesen nem jöhetett volna létre két profi csapat nélkül, akik mindvégig arra törekedtek, hogy a legjobbat hozzák ki magukból. A sportmérkőzések utáni sajtótájékoztatók mintájára épp ezért megkértük Szilárdot, hogy értékelje az Eisberg és a SPORTFIVE közös munkáját:
- A közös sikerek kulcsát abban látjuk, hogy az Eisberg egy bátor partner, akivel nemcsak ambiciózus terveket lehet szőni, hanem ezek megvalósítását is komolyan veszi. Mindazon túl, hogy büszkeséggel tekintünk vissza az együtt elért eredményekre, az innovációk bevezetésében is rendre partnerre találunk Magyarország vezető salátaforgalmazó cégében. Erre jó példa, hogy a vállalat első szóra csatlakozott például az átfogó fenntarthatósági programunkhoz, a Zöld Aréna projekthez is. A gyümölcsöző együttműködésünk titka tehát röviden az innovatív gondolkodásban és a kölcsönös bizalom meglétében rejlik.
Egyre népszerűbbek a saláták
Az egészséges életmód népszerűsítése az Eisberg számára is kiemelkedően fontos, épp ezért örömmel támogatnak olyan akciókat, mint a Groupama Arénában megvalósult rendezvény.
- Felemelő érzés megélni azt, hogy ilyen kezdeményezésekben vehetünk részt. Pár évvel ezelőtt még nem gondoltam volna, hogy a focimeccseken ekkora sikere lesz a salátáinknak.
Több közös együttműködést vezényeltünk már le a SPORTFIVE csapatával, és a későbbiekben is nyitottak vagyunk olyan kezdeményezésekre, amelyek az egészséges táplálkozást hivatottak népszerűsíteni – árulta el Spielmann Laura, az Eisberg Hungary Kft. marketingvezetője.