Az Eisberg idén harmadszor indította el egészséges táplálkozásra ösztönző Salátázás Hónapja kampányát, mely a magyar háztartásokat célozta meg azzal az üzenettel, hogy a kész, mosott saláták, amellett, hogy finomak és egészségesek, praktikus megoldásként színesíthetik a napi étkezést.
Az 1 millió forint értékű Euronics utalványért – a fődíjért – , valamint a heti és napi nyereményekért több mint 10 ezren játszottak, a tavalyinál közel 40 százalékkal többen. Az Euronics utalványát végül a budapesti Gábor Tímea nyerte el, akinek személyes története igazolja azt, hogy mindenki csak nyerni tud azzal, ha étrendjében rendszeresen szerepel a saláta.
A nyereményjáték számokban
Több kiskereskedelmi lánc partnerként segítette az Eisberg küldetését: reklámmegjelenésekkel, vagy éppen áruházi kóstoltatásokkal. Rekordszámokat produkálva összesen közel 10.300 blokkal vettek részt a játékosok 2024. április 22- május 31. között a Salátázás Hónapja nyereményjátékban. A tavalyinál így közel 40 százalékkal nőtt a játékszám.
A nyereményjáték social media platformokon történő kommunikációja mellett budaörsi és székesfehérvári áruházakban 1000-1000 fő találkozhatott saláta kóstoltatással. Az Eisberg termékeken összesen 400 ezer termékmatrica népszerűsítette a játékot, ami érezhetően megmozgatta a fogyasztókat, hiszen április és május hónap során összesen 32%-kal több salátakeveréket vásároltak az előző év azonos időszakához viszonyítva.
Életmódváltásnak köszönhető nyeremény és mínusz kilók
Az Eisberg kampányának főnyereményét, az 1 millió forint értékű Euronics utalványt Gábor Tímea nyerte el. A fiával Budapest 17. kerületében élő, pénzügyi tanácsadóként dolgozó Tímea elmesélte, hogy életmódváltásnak köszönhetően lett az Eisberg termékek igazi rajongója. “A saláta számomra az egészséget jelenti. Amikor megiszom a smoothie-t, azt érzem, hogy teszek az egészségemért, és jó dolgokat töltök a szervezetembe” – meséli. Bár, mint mondja, mindig is sok salátát evett a család, de tavaly nyár óta napi szinten fogyasztják az Eisberg salátáit és isszák a smoothie-kat. “Bár korábban nem voltak súlyproblémáim, nem is reggeliztem soha, azonban, miután betöltöttem a 40-et, elkezdtek felkúszni a kilók.”Sőt a rendszeres salátafogyasztás mellett többet sétál, jobb a közérzete, és 10 kilogrammot is leadott tavaly nyár óta. Tímea bizonyos napokon otthonról, más napokon az irodából dolgozik, és a főzés során a gyors ételeket preferálja, így elsőként a gyorsan elkészíthető smoothie-kat építette be a mindennapi rutinjába.
„Az Eisberg salátáit azért szeretem, mert gazdaságosak, kényelmesek, és praktikusak” – mondja. Az életmódváltás a 16 éves fia egészségére is hatott: „A fiam a rendszeres sport abbahagyása után viszonylag gyorsan felszedett 30 kilót, amiből az életmódváltásunknak és a visszatérő edzéseknek köszönhetően le is adott 24 kilót” – meséli, és mosolyogva hozzáteszi, hogy a fia kifejezetten szereti a salátákat. Tímea van, amikor a salátatálakat, máskor a szimpla salátamixeket veszi, és ebédre vagy vacsorára is igyekszik salátát fogyasztani, az Eisberg csirkés cézár a kedvence. Több ilyen termék blokkját küldte be a nyereményjáték során is, ez hozta meg a szerencséjét.
A főnyereményből egy zöldségszeletelő és -reszelő gépet szeretne venni, és mindenkinek csak ajánlani tudja azt, hogy építse be a rendszeres salátafogyasztást az életébe.
Gratulálunk a nyereményhez és a sikeres életmódváltáshoz!