Több okból is büszke az Eisberg a Bátor Salira. Ezúttal a termék promóciója kapott rangos díjat, a Trade Magazin által 15. alkalommal megrendezett „Az év legsikeresebb promóciója” versenyen élelmiszer kategóriában a harmadik helyezést érte el. A díjat a Promóciók Napján Hermann Zsuzsanna, a Trade Magazin ügyvezető-főszerkesztője adta át Spielmann Laurának, az Eisberg marketing vezetőjének.
A Bátor Sali ötlete Gazsi Zoltántól, az Eisberg ügyvezetőjétől származik, a vidám, színes csomagolás megálmodója pedig Spielmann Laura volt. Az ő nevéhez fűződik a promóció kitalálása is, ami a sales-csapattal és ügynökségi segítséggel valósult meg, a Bátor Tábor Alapítvány képviselőinek aktív közreműködésével. A salátakeverék nemcsak szemet gyönyörködtető, friss és ízletes, a vásárló annak tudatában élheti át az adományozás élményét, hogy részese lehet egy társadalmilag hasznos ügynek.
A Bátor Tábor küldetése, hogy visszaadja a súlyosan, krónikusan beteg gyerekeknek a felhőtlen gyermekkort, támogassa lelki egészségüket és hozzájáruljon ahhoz, hogy teljes életet élhessenek. A táborok 2001 óta több mint 15 000 résztvevőnek, beteg gyerekeknek és családtagjaiknak adtak bátorságot és erőt. Az Eisberg hetedik éve elkötelezett támogatója a Bátor Tábornak, többféle segítséget is nyújtva. A Bátor Sali igazi szívügye volt megálmodóinak.
„Öröm ránézni a kész termékre. Az ablakkivágás egy napocska, ahol láthatjuk magát a salátát. Azt szimbolizálja, hogy a tábor felett mindig süt a nap" - így fogalmazott Spielmann Laura marketing vezető az új termék tavaly májusi bevezetésekor. Hozzátette: „Az Eisberg nem titkolt szándéka, hogy a legkisebbek számára is vonzó terméket kínáljon. A gyerekek egyre fogékonyabbak az egészséges étkezésre, de a vásárláskor a döntés a szülők kezében van. Ez a támogatás ösztönözheti őket arra, hogy megkóstoltassák a salátát a gyerekekkel, ha eddig nem tették. Így kétszeresen tesznek jót: segítik a Bátor Tábor működését, és a kicsik ízlése szerint válogatott, vitamindús zöldfélét tehetnek az asztalra.”
Az Eisberg minden csomag Bátor Sali megvásárlása után 5 forinttal segíti a Bátor Tábort. 2022-ben közel 110 ezer csomagot értékesítettek, ami 550 ezer forintos támogatást jelent. Ezen felül az Eisberg egész évben egészséges termékekkel látta el a tábort, ennek értéke meghaladta a 3,1 millió forintot.
A Bátor Sali marketing szempontból is igazi sikernek számít. A Trade Magazin elismerése is azt bizonyítja, hogy a fogyasztó-központú stratégiák működnek a legjobban.