Salátázással a saját egészségünkért és a magyar sportolókért

SAJTÓKÖZLEMÉNY - 2024. 07. 25. 

Az Eisberg egy különleges csomagolású Sport Mix termékkel készült a nyári sporteseményekre, amely a Paralimpiai Játékok végéig, szeptember 8-ig lesz kapható. Ezzel nem csak az egészségtudatosságra hívják fel a figyelmet, hanem az üzletekbe kerülő, a termékeken található matrica segítségével a parasportolók és a fogyatékossággal élők társadalmi elfogadottságát is támogatják.

„A Magyar Paralimpiai Csapat változatos étrendjének támogatását azért kezdeményeztük, mert kiváló paralimpikonjaink valódi példaképként bizonyítják, hogy nincs lehetetlen. Az egészséges táplálkozás rendszeres sportolással ötvözve hozzájárul életminőségünk javításához, új célokat valósíthatunk meg. Paralimpikonjaink igazi ikonként mutatnak példát mindannyiunknak, a Sport mix termékünket ezért szántuk az ő támogatásukra. Reméljük, sokan fognak az Olimpiai és a Paralimpiai Játékok alatt szorítani a magyar sportolóknak, szurkolni lehet egészségesen is!” – foglalta össze Gál Judit, az Eisberg Hungary Kft. marketing- és kommunikációs vezetője.

“A sportolók magas szintű felkészülése már nem csak az edzéseken zajlik, hanem igénybe veszik a terápiás lehetőségeket, a mentális felkészülést és a táplálkozástudomány nyújtotta lehetőségeket. Ezért is rendkívül fontos számunkra, hogy a Magyar Paralimpiai Csapat változatos étrendjét az Eisberg támogatja, ezzel is hozzájárulva a parasportolók sikeres párizsi szerepléséhez. Az Sport mix termékeken található matrica pedig ezen túlmenően felhívja a figyelmet a parasportolókra, a fogyatékossággal élőkre, segítve ezzel a társadalmi elfogadottságukat” – tette hozzá Urr Anita, a Magyar Paralimpiai Bizottság főtitkára.

Shenker-Horváth Kinga, az Eisberg sportdietetikus szakértője kiemelte, hogy a sporttáplálkozás a táplálkozástudománynak egy speciális, összetett és különleges területe. „A sportolók egyéni szükségletei alapján összeállított táplálkozási stratégia támogatja az egészség megőrzését és hozzájárul a teljesítmény maximalizálásához” – fűzte hozzá.

A francia fővárosban megrendezett Paralimpiai Játékokra 39 kvótát szereztek magyar versenyzőink, akik eddig 13 sportágban kvalifikálták magukat: úszás, kajak-kenu, kerekesszékes vívás, atlétika, asztalitenisz, sportlövészet, boccia, erőemelés, íjászat, judo, kerékpár, lovaglás és triatlon. Ezzel a Magyar Paralimpiai Csapat már most meghaladta a három évvel ezelőtti, tokiói csapatlétszámot. Sőt ez a szám még növekedhet július végéig, hiszen kerekesszékes teniszben még van esélyünk további kvótákra. 

Az Eisberg Sport Mix salátakeveréke országszerte egyre több helyen kapható az élelmiszerüzletekben, mint a CBA, G’Roby, Spar és rövidesen a Tesco is. Emellett online elérhető a Wolt, Foodora és a Kifli.hu felületein is.




További hírek

12

AUG.

Egészséges ételek villámgyorsan

Az időhiány és a rohanó életmód miatt egyre inkább jellemző, hogy az emberek kevesebb időt szeretnének a konyhában tölteni. Ugyanakkor sokan ezt az igényt az egészséges életmód fenntartása mellett szeretnék megvalósítani. Ezt felismerve, a piacon megjelentek az előre elkészített, kiemelt gondossággal válogatott, friss és tartósítószermentes alapanyagok. Ezek használatával nem kell lemondani a „gyorsan, egészségesen, finomat” alapelvről sem.

Tudjon meg többet
10

JÚL.

Egészséges nyári táplálkozás: növényi zsírokkal a bikiniforma megőrzéséért

Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de a tévhitek ellenére nem szükséges teljesen mellőzni a zsírokat étrendünkből. A telített zsírok visszafogott fogyasztása ugyan jogos, de emellett előnyös a növényi zsírforrások, például olajos magvak, növényi olajok, valamint a halak beiktatása az étrendbe, mivel ezek telítetlen zsírsavakat tartalmaznak.

Tudjon meg többet
08

JÚL.

Harmadával több saláta fogyott a Salátázás Hónapján

A Salátázás Hónapja alatt 32%-kal nőtt az eladott Eisberg salátátakeverékek száma a tavalyi év azonos időszakához képest. Az Eisberg idén harmadszor indította el egészséges táplálkozásra ösztönző Salátázás Hónapja kampányát, mely a magyar háztartásokat célozta meg azzal az üzenettel, hogy a kész, mosott saláták, amellett, hogy finomak és egészségesek, praktikus megoldásként színesíthetik a napi étkezést. 

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest