Rózsaszín csomagolású salátával a mellrák elleni küzdelemért


Októberben a megszokottnál több helyen találkozhatunk rózsaszínnel, hiszen a mellrák elleni küzdelem jegyében telik világszerte. Az Eisberg Hungary Kft. idén is kiveszi a részét a fogyasztók figyelmének felkeltéséből: szeptember végén kerül a boltok polcaira a Pink mix saláta- és zöldségkeverék. Az eladásból származó bevétel egy része a Mellrákinfó Egyesületet támogatja, amely a mellrákszűrések fontosságának minél szélesebb körben való megismertetésére jött létre, és működik közel egy évtizede. A Pink mix vásárlói így nemcsak saját egészségükért tesznek a tápláló salátakeverékkel, hanem egy nemes ügyet is támogatnak: a mellrák korai felismeréséért folytatott küzdelmet.


Az Eisberg az idei évben ismét a Mellrákinfó Egyesületet támogatja Pink mix termékével


A Mellrákinfó Egyesületet 2015-ben Halom Bori alapította személyes érintettsége okán.  Az Egyesület célja a betegség korai felismerésére való figyelemfelhívás, a mammográfiás szűrés fontosságának hangsúlyozása, a nők testtudatosságra történő edukálása már fiatal kortól kezdve, hiszen ma már egyre többen érintettek a 20-as, 30-as korosztályból is. Fontos továbbá az érintettek támogatása, segítése a betegúton.

„A mellrákkal való szembesülés és a gyógyuláshoz vezető út emberfeletti” – mondja Halom Bori. „Ezért igyekszünk minél több fórumon a lehető legtöbb embert megszólítani. Kötelességünk vigyázni a testünkre és annak jelzéseire! Minden 45 és 65 év közötti nőnek el kell járnia két évente az ingyenes mammográfiás szűrővizsgálatra, aki pedig bármi szokatlant észlel magán, annak azonnal orvoshoz kell fordulnia” – tanácsolja az alapító.

Hazánkban évente 9500 nőt diagnosztizálnak mellrákkal. Közülük legalább kétezren belehalnak, annak ellenére, hogy a betegség 5 éves túlélési esélye korai felismerés esetén 95 százalék. Mégis kevesen, a nők alig 40-50 százaléka jár el a szűrővizsgálatokra, miközben a Skandináv országokban ez az arány eléri a 80 százalékot. Magyarországon a nők körében a mellrák a vezető halálozási ok.


A Pink Mix salátakeveréket az alábbi értékes összetevők alkotják: édes frisée, jégsaláta, radicchio, cékla, sárgarépa.
Adománygyűjtés és együttműködés a Mellrákinfó Egyesülettel


Az Eisberg Hungary Kft. idén szeptember 25. és november 8. között minden egyes Pink mix eladása után 10 forintot adományoz a Mellrákinfó Egyesületnek, amely a mammográfiás szűrések fontosságát hirdeti. A Tesco üzleteiben értékesített saláták esetében pedig csomagonként 5 forinttal támogatja a Tesco Go Pink kampányát, amely október 1-31. között zajlik és idén a Szent Margit kórház Onkológiai osztálya a kedvezményezettje. A Mellrákinfo Egyesület a tavalyi kampány során összegyűjtött közel 2 millió forintos adományból vénaszkennert vásárolt a miskolci és a dél-pesti kórházaknak. Az idei kampány célja is a kórházak onkológiai osztályának támogatása, valamint, hogy hozzájáruljanak a mellrákkal küzdő betegek gyógyulásához és a vizsgálatok, kezelések megkönnyítéséhez.  

Halom Borbála, a Mellrákinfó Egyesület alapítója kiemelte az Eisberg és a Mellrákinfó közötti hosszú távú együttműködés különleges jelentőségét: „Az Eisberg iránti hálám az évek során csak tovább nőtt. Az, hogy a cég idén is támogat minket a Pink mixen keresztül, egy olyan gesztus, amely túlmutat az üzleti kapcsolatokon. Mindannyian különbözőek vagyunk, és más-más módon érhetünk el embereket – valakit a salátán keresztül, mást talán egy személyes beszélgetéssel. Ez az összefogás egyre több szálon fut, és minden esemény alkalmával érezhető a közös cél ereje, hogy együtt változást hozhatunk.”



Az Eisberg szívügye a segítségnyújtás

„Pink mix termékünkkel szeretnénk hangsúlyozni elkötelezettségünket a mellrák elleni küzdelem iránt, és arra ösztönözni vásárlóinkat, hogy egészséges választásukkal támogassák a szűrések és a gyógyulás ügyét. A nagyobb rendezvényeken is kóstoltatjuk a terméket, népszerűsítjük a korai felismerés fontosságát: Pink mixet adunk például a rózsaszín pólóban futóknak a 39. Spar Budapest Maraton Futófesztiválon, október 12-13-án” – mondta Gál Judit, az Eisberg Hungary Kft. marketing és kommunikációs vezetője.

Szalai Judit, az Eisberg kereskedelmi vezetője hozzátette: „Nagyon örülünk, hogy a tavalyi Pink promócióban résztvevő partnereink idén is az ügy mellé álltak, és továbbra is forgalmazzák a Pink mixet. Külön köszönjük azoknak az új partnereknek, akik idén először csatlakoztak a kampányhoz, és a termék forgalmazásával hozzájárulnak ahhoz, hogy minél több nőhöz eljusson a szűréseken való részvétel fontossága, mert a korai diagnózis életet menthet!”


A rózsaszín csomagolású saláta célja

Az Eisberg négy évvel ezelőtt alkotta meg a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket azzal a céllal, hogy a termék hírét vigye az ingyenes mammográfiás szűrés fontosságának, hiszen a korai diagnózis legalább annyira fontos a gyógyulás szempontjából, mint a megfelelő kezelés, az időben felismert mellrák 5 éves túlélési esélye a hazai statisztikák alapján 95%.

A Pink mix kincsei


A Pink mix összetevői között található szív alakú répaszeletek a segítségnyújtás szimbólumai, mellette pedig frisée, jégsaláta, radicchio és cékla színesítik a salátakeveréket, ízben és látványban egyaránt. A leveles zöldségek meghatározó tápanyagai többek között a C-, a K-vitamin és a B-vitaminok, a magnézium, a kálium, a klorofill és a karotinoid színanyagok. A klorofill és a karotinoidok olyan növényi hatóanyagok, amelyeknek fontos szerepük van a daganatos-, valamint a szív- és érrendszeri betegségek megelőzésében. A Pink mix fogyasztásával amellett, hogy jó ügyet támogathatunk, értékes tápanyagokhoz is hozzájutunk, amelyek segítenek az egészségünk megőrzésében.



Új Pink mix csomagolás debütál a Spar Budapest Maratonon


Az idei évben az Eisberg márka megújulásának részeként a cég a Pink mix terméket új csomagolásban juttatja el a vásárlókhoz. Az új dizájn bemutatására a 39. Spar Budapest Maraton Futófesztiválon kerül sor október 12-13. között, ahol a látogatók megkóstolhatják a salátakeveréket és részt vehetnek a Race for the Cure sétán. Az Eisberg játékra hívja a futókat, ugyanis mindenki, aki rózsaszínben vesz részt a versenyen, Pink mix csomagot kap ajándékba.


Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest